Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Bokrea!

Var i stan efter skolan idag. Tänkte kolla om några böcker jag har kollat in ett tag var på rea. Men jag hittade inte dom. Så antagligen inte?

De böcker som jag redan hadde (och som jag "ville" ha) fanns på rean.. sen hittade jag några andra böcker som jag tänkte att "den vill jag ha" - men såklart så var inte den på rea. Osis.
Sen är ju Falkenbergs bokhandel ganska liten. Iaf jämfört med de jag brukar gå in i när jag är i Malmö.. Som tur är så är det precis dit jag ska mycket snart :)

Oj, då blir det visst mycket som händer.. på en och samma gång. På en helg (dag) ska jag försöka hinna med att gå i affärer, klippa mig och gå på bio. Kommer man hinna det tro? Jag hoppas det :)

Orkar inte skriva mer nu.. längtar så efter att få fortsätta läsa i en spännande bok som jag precis börjat på :) - Läste äntligen ut Sagan om konungens återkomst för några dagarsedan :D

//Kramar

Kommentarer
Postat av: bea

åh, älskar bokrean

2009-02-25 @ 22:05:09
URL: http://beatasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0