Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Design.

Sitter vid min gamla dator, har jag gjort nästan halva dan Oo. En anledning är att min bärbara vill inte att jag ska vara ute på internet. Men kollade nu nyss och det är fixat :)
Har suttit och pysslat med min blogg. Försöker skaffa fram en ny design, funkat lite ganna men inte till 100 % men snart :) Börjar fatta lite när det gäller alla koder som man ska hålla koll på :)
Har laddat upp designen här, även om det bara är för tillfället, ska försöka ändra på saker och ting allt eftersom jag hinner och orkar.

Imorgon är det match, en tidig borta match. Vi möter Kortedala redan klockan halv 10 på förmiddagen, vilket betyder att vi ska åka härifrån vid halv 8 (!) kommer inte orka gå upp så tidigt :O
Imorgon kanske jag tar en tripp till Halmstad och besöker Ajje :) får se hur trött jag är efter matchen bara. Just de jah, vi äter inte på McDonnalds imorgon, vi bestämde ju på gårdagens träning att vi skulle ta med eget. Så jag ska nog strax ner och göra lite pankaker som jag kan ta med mig. Kanske blir lite till kvällsmat oxå? :)

Det får vi se då.

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Det är bra :)

Smsa mig bara om det är något viktigt jag bör veta :)

2009-02-22 @ 13:21:21
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Eleonor

SV: Vi tänker så lika du och jag :) jag tycker det verkar som en liten smart idé iaf :)

SV: Det låter bra det :)

2009-02-22 @ 14:56:24
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0