Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

En dag i Göteborg

Yes, igår var det Göteborg som gällde. Jag stack till stationen runt 11 på förmiddagen och mötte Cecilia. En timme senare ungefär var vi i götet och då började shoppingen. Innan vi åt lunch, som blev kebabtallrik / kebab i pitabröd, hann vi inhandla lite grejer. Själv fick jag köpt benvärmare, sockar och en söt purse.

Cecilia
Jag Cecilia och jag när vi precis ätit klart.

Vi gick tillbaka till Nordstan efter att ha ätit, och letade efter byxor till mig, men jag hittade inga direkt. Hittade det gjorde jag, men de var lite dyra. Hade lovat mamma innan jag stack hemmifrån att inte köpa allt för dyra jeans. Så dom jeansen kunde jag glöma, men jag gillar dom ändå :)
När vi gick in i en affär, har för mig det var Akademibokhandeln, så var jag så trött i fötterna att jag satte mig ner på rulltrappan och åkte upp en våning. Det tyckte ju Cecilia var hur skoj som helst av nån anledning..
JagCecilia Jag och Cecilia när vi är i Akademibokhandeln.

Då vi inte hade nått att göra direkt den sista timmen så stack vi till Poseidon-statyn vid Avenyn. Där satte vi oss och pratade någon minut. Sen kom en grupp turister, tror det var det för de tog en massa kort.. Fast man vet aldrig ^^. När vi skulle ta och bege oss till Nordstan igen, för minst tredje gången den dagen, gick vi in på Coop Konsum för jag blev sugen på godis. Men jag köpte inget då jag tyckte att det fanns billigare godis här hemma. Men vi upptäckte nått konstigt men en miljövänlig grej där på coop konsum.. De hade gjort alla deras vagnar och korgar av petflaskor! Efter den upptäckten gick vi vidare. Köpte istället en dricka och glass i Nordstan när vi kom dit. Sen kom vi lagom till tåget.. Som senare blev försenat pga nån signalstörning eller vad det var.. Men hem kom vi :)

En rolig dag helt enkelt :)

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Cecilia<3

Japp..Kul hade vi verkligen..Hela dagen.. tack Sara<3

2009-02-21 @ 13:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0