Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

En härlig blandning av lite av varje..

Ja, igår.. så skrämde min bror mig halvt från vettet och gav mig typ en hjärtattack eller något när jag öppnade dörren.
Det var ju så att jag hade träning, pappa skulle hämta mig eftersom jag inte skulle orka gå i den kalla natten (a). Jag gick ut på skolpakeringen tillsammans med en kompis vars föräldrar redan kommit. Hon stack hem medans jag gick tillbaka in då jag inte såg någon vit eller röd volvo. Står och snackar lite med Sara K när det knackar på dörren. Eftersom den är låst och det bara är flickor som får gå in där så trodde jag att det var Chelsea som knackade bara för att hon kanske hade glömt något där inne. Jag öppnar dörren och där utanför står en man. Först känner jag inte igen honom då det var ganska mörkt, men sen när jag hör rösten börjar jag gapflabba nästan och trodde att jag såg fel eller nått.
Men nej, jag varken såg eller hörde fel, min bror hade kommit för att köra hem mig. Och jag har ingen aning om varför. Eller jo, han sa att pappa inte orkade x). Men det var ju snällt av broren min, speciellt efter att ha snott min kamera i torsdags x). Men den fick jag tillbaka i går hel och behållen :)
Min käre bror.. i torsdags när han ville lära sig hur kameran funkade.. Innan han snodde den för att åka på nån kurs eller var det nu va för nått i Gottland.. Så min kamera har vart på egna äventyr :)
Idag då? Jo, när jag kom hem så fikade jag lite och kolla på tv. Sen stack jag och pappa till Willys och skulle köpa semlor. Men dom var slut :(. Stack till Ica för att kolla om dom var slut där med, men det var dom inte :D. Det är juh ändå fettisdagen och då får man lov att köra runt halva stan för att hitta en eller två ^^. När jag ändå var på Ica så skaffade jag mig lite glass, Ben & Jerry's, som jag ska försöka spara på till helgen.. Får se hur det går :P
SemlaSemla Mm :)
Gick till lunchen med SofieN, Jonathan, SofieJ, Michelle och nån till.. kommer tyvärr inte på vem det var just nu.. men iaf. Sofie (N) sa till Michelle "jag har kommit på ett nytt i-lands problem"
Innan Michelle hinner svara säger Jonathan "Ditt hårsray är slut"
Asså, det lät faktiskt rätt kul :P
Sen har det la inte hänt nått kul.. förutom det att jag glömde filmrullen till första lektionen.. men om ni redan läst mitt förra inlägg så visste ni redan om det. Sen blev jag klar med reportaget.. tror jag iaf. Lämnade in den för att läraren skulle läsa igenom det. Jag kommer säkert ha massor att ändra sedan. Men är rätt nöjd med den ändå :)
Nä nu ska jag ta och hjälpa pappa med nått om nån grej Oo. Ajja, gäller bara att skriva av det han har skrivit på datorn och skriva ut. Sen är det klart :) Nice. Sen blir det plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0