Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

..

Det har nästan vart vårväder de senaste dagarna. Men idag kom den, snön! Klagar la inte, men det vore ju skönt med vår nu, inte sant?

Så medan snön ligger på backen där ute så sitter jag inne i värmen och kollar på tv. Men nu när AFV är slut så ska jag strax ta och stänga av tvn (och kanske datorn) och sätta mig och läsa någonstans. Har inget annat att göra.. Kalla mig tråkig om du vill..

Tydligen klassfest på fredag. Får se om jag går på den då jag har träning på fredag oxå. Ska träna vilket som, men frågan är om jag sticker dit efteråt.. Knappast troligt, då det är match dan efter, men jag vet inte. Kan ju hända att jag sticker dit. Sak samma, ska inte tänka på det nu..

Mitt reportage i skolan håller på att bli klart och känner mig ändå rätt nöjd med det.. Fast ska kolla med läraren hur jag ska göra, om jag ska ta bort bilden, eller korta ner texten (vilket jag har försökt göra men det går inte). Får kolla nästa vecka. Fick reda på kinesiska provet idag, 31/44, så VG enligt läraren :)

Hur är vädret hos dig?

//Kramar


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Vädret hos mig är samma som hos dig xD

Grattis till ditt VG i kinesiska! det är bra jobbat!



SV: Jag vet! sjukt dyr är den! men det är ju ALLA avsnitt och SATC startade ju redan på 90- talet =)

2009-02-05 @ 19:34:35
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0