Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Från ett ämne till ett annat ..

Ja, då har ytterligare en dag gått (några timmar kvar på denna dagen bara). Inget händelserikt i mitt liv än så länge. Utom det att min gupp (på mediakommunikationen) fick filmat klart idag. Filmade ju lite granna i torsdags, men när vi skulle tanka in videon till datorn så var det nått fel på bandet. Får se imorgon hur det går att tanka in då. Skönt att det är gjort nu iaf :) Ska vara klart på torsdag lixom.

Nått annat som hänt..? Nä inte vad jag kommer på.

På lördag är det Alla hjärtans dag :) Ska visserligen jobba den dagen (kvällen) men det är lixom shit the same. Kommer ändå inte göra något vettigt. Typ sitta hemma och kolla på film eller plugga. Visst ja, skulle ju städa (dammsuga och sånt).. Fast det kan jag ta på söndag :) Ingen skada skedd, typ. Damma är något som verkligen måste göras till helgen, annars får jag flytta ut i tvrummet och bo där tills jag dammat x).

Tetris har blivit väldigt populärt bland klassen. Till och med jag spelar det någon då och då när jag får det tråkigt. Slog faktiskt mitt personliga rekord idag (från nivå 8 till 10). Men då spelar jag inte mot klassen, som alla andra i klassen gör om man säger så.. då de spelar tetris på Facebook. Men då jag inte är medlem där (ännu) så låter jag dem tävla ensama. Orkar inte bli medlem där helt enkelt. Nån som tycker att jag borde bli det? ^^ Säg till då så kan jag kanske tänka över saken en gång till.. ^^

Men iaf. Från ett ämne till ett annat. Det blir ingen match i helgen, då jag tror att alla "Göteborgare" har sportlov denna veckan. Så, när vi har sportlov så kör vi en match.. Visserligen på helgen som vanlig, men ändå. Halv tio, borta mot.. Kullavik tror jag. Är inte så säker. Antigen var det Kullavik eller Kvarnby :S. Match lär det bli iaf, och en tidig morgon för de som ska med upp (själv hoppas jag att få komma med.. även om jag inte är så glad i att vakna tidigt).
Känner att jag börjar få tillbaka konditionen som försvann där vid jullovet. Fortfarande i dåligt skick om man säger så, men om jag jämför med första träningspasset vi hade i Januari med hur det är nu så är den några smulor bättre :).

Nu, ska jag .. ta och lyssna på musik i min ensam het och helt och hållet släppa loss. Känner att jag behöver det ;P.
Ha det så bra så länge :)

//Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0