Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Fredag den trettonde

Dagens låt
Frågan på livet - Anton och Affe

Även om det är just fredagen den trettonde så har det inte hänt något som bringat otur med mig. Brukar det faktiskt aldrig göra. Det enda som vart otur för mig idag har la vart att jag kommit försent till skolan (idag igen) och att mina byxor blev lite ojliga pga av Nissan som haft ännu mer otur än vad jag haft. Hennes cykelkedja hoppade av när hon skulle till skolan så på lunchen försökte jag hjälpa henne, men jag lyckades nog inte så bra. Men men :)

När jag satt och väntade på att Nissan skulle börja fick jag se att hon redan var på media då hon skulle kolla upp en grej så jag hängde med henne ner till hennes lektion. Snodde hennes nycklar och snodde ett block i hennes skåp och satte mig och läste medans hon gjorde ett psykologiprov. När hon var klar satte vi oss och spela kort och blev bjuda på gelehjärtan :) och fick reda på att en av tre askar av denna sort var stulen :O.
Sen kom Elin och stack till matsalen och åt.

Sen fick jag ensam redigera reklamfilmen, som jag och fyra andra i klassen filmade in tidigare i veckan, i tre timmar (!) innan resten av gruppen kom och tog över de sista 45 minuterna. Två av gruppmedlemarna kan jag accep att de var borta då de sagt till mig att de var ute och skulle filma, men de andra två var lite här och lite där och gjorde ingenting. Ajja, de tog över lite sen när jag inte orkade mera.

Träningen då? Ja den var flummig(!) I början var vi lite mer allvarliga, men sen den sista kvarten då coacherna hade stuckit spelade vi en liten flummig match. Typ en basket/street basket/ free style/rugby match. Allt i en och samma match. Ni kan nog fatta att det blev rätt flummigt. Sen stack vi hem, en kvart tidigare :).

Nu sitter jag här och ska se om jag hittar nån film att kolla på. Funderar på om det ska bli den underbara filmen A walk to remember men det får vi se hur det blir. Kanske blir.. hm.. nä kommer inte på nån, men det får jag se. Imorgon är det alla hjärtans dag som kommer bestå av lite städning, lite plugg och jobb. Ska ta en skön sovmorgon och bara ligga och slöa tills jag måste upp.

Jag hoppas att ni haft en bra "otursdag" idag och kommer ha en fin alla hjärtans dag imorgon :)

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor.

SV: Så bra :) lyssnar du på AA? det gjorde jag för 2 år sedan :)

2009-02-14 @ 17:01:50
URL: http://www.nogg.se/eminemsgirl
Postat av: Eleonor

SV: Det hade jag ingen aning om :)

2009-02-15 @ 11:06:49
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0