Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Grattis :D

Min underbara vän Nissan fyller hela 17 år idag :D och det vill jag fira med att säga just Grattis till henne.

Grattis vännen min :) Du är en stor flicka nu :) och bara så att du vet.. jag har lite hyss på gång till dig ;D

En vän som Nissan finns inte,
Hon är den hon vill vara och det är bra det.
Hon är den bästa :)

Många Grattis Kramar Till Dig <3 :D

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Grattis till henne!



SV: Nepp men nu vet jag det =) alltid lär man sig något nytt varje dag :)

2009-02-16 @ 20:51:31
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Eleonor

SV: Jag vet det är helt jävla sjukt! :O och sådant blundar vi i samhället för...man blir äcklad :S tack jag ska kika på det! :)

2009-02-17 @ 22:41:43
URL: http://www.nogg.se/eminemsgirl
Postat av: Nissan

2009-02-20 @ 11:49:47
Postat av: Nissan

Ojoj Tack :D Tackför hysslingarna också !

2009-02-20 @ 11:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0