Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Har vart lite duktigt idag :)

Tycker faktiskt att jag har vart rätt duktig nu på förmiddagen fram till typ halv två eller nått. För inom loppet på några timmar har jag tvättat och pluggat. Sen har jag ju kollat på hur snön vräkt ner för att sedan avta. Just nu är det totalt vitt utanför fönstret rätt skönt ändå. Fast vill att det ska vara december. Typ den 24 eller/och 25 december. För det var ett bra tagsedan vi fick snö på självaste julafton/juldagen. Iaf var det så här i Falkenberg.

Lyssnade på lite sommarlåtar innan, kändes helt rätt lixom. Även om snön föll därute. Konstigt? I don't know. Iaf, just nu orkar jag inte plugga mer, får fortsätta imorgon istället. Nu ska jag ta och läsa fram till dess att Nissan kommer. Om jag inte fastnar här vid datorn till dess (?) får se.

Hoppas ni har det bra :)
//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Verkligen! och jag kom på att det är snart dags för "ELLIS OCH SARJAS FLUMM" IGEN?:D

2009-02-19 @ 19:48:23
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0