Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Inte min dag idag.

Dagen började med att jag vaknade bara tio minuter innan skolan börja. Idrott första timmen och jag hade inte packat väskan. Bråkade med pappa om att han inte ville köra mig till skolan, när jag väl hade ytterkläderna på mig sa han att han skulle köra mig, men jag blev sur för det och sa att jag cyklade. Vill han inte från början så ska han inte behöva köra mig bara för .. nått, inte vet jag vad det var som fick han att ändra sig.

Fick med mig två äpplen hemifrån iaf. Ett som jag åt medan jag cyklade och en som jag åt när jag var på väg från idrotten till svenskan (under idrotten kändes det som om jag fick upp äpplet i halsen eller nått :S). Små äpplen så man blev inte så jätte mätt. Men det var nått för stunden iaf. Kommer inte ens ihåg vad det var för lunch i skolan idag..

Sen.. har det inte hänt nått annat. Men dagen är inte slut ännu. Strax sticker jag till "Babbsan" och ska försöka att inte glömma skivan till Emma som jag fick låna förra veckan :) <3.

Det skulle inte förvåna mig ändå om korten jag tog idag gick åt helvete (ute och cyklade till motorvägen och vidkraftverken innan och tog "rörliga bilder"). Men jag hoppas att dom blev bra, svar får jag inte förrän på tisdag efter lovet då jag hoppas att jag kan framkalla dem. Senare kommer Olof oxå, och förhoppningsvis blir dom bilderna oxå bra. Även om det är lite mörkare ute, men det får det la va.

Haha, kom nyss på en grej bara.. Under mediakommunikationen ringde Lavelle (min coach) till mig. Men vad jag uppfattade det som när jag svarade så visste han inte ens om det själv x). Men sånt händer, har hänt även mig så jag klandrar honom inte. Men sånt är skoj ibland :P

Nä, nu ska jag ta nått litet att äta innan jag sticker. Ni får ha det så bra :)
//Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0