Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Match | Falkenberg - Ale BK

Jaa, då har denna lördagen oxå susat förbi. Först hemmamatch och sen jobb.

Jag behöver nog inte säga vem det var som vann denna gången, om man har läst min blogg länge så vet ni nog redan svaret. Men jag får la ändå säga resultatet då det aldrig blir densamma.
20-108 blev de till de oranga laget Ale.

Det hände la inget annat som är värt att skriva om. Förutom att en gång när jag skulle hoppa för att ta retur så kom det två alespelare och sprang in i mig på var sitt håll. Platt som en pankaka blev jag (kanske inte, men kunde blitt om det vart cartoon som coachen har börjat snacka om), men det gjorde faktiskt inte så ont. Ingen större skada skedd (:

Sen, för en gångs skull så vricka jag inte foten på uppvärmningen x). Har ju gjort det de senaste två matcherna, men idag lyckades jag hålla koll på var fötterna var.. eller vad man ska säga.

Innan matchen så satt jag och hjälpte Natsa med hennes NO/Naturkunskap. Vet inte varför jag gjorde det då jag inte kan någonting om det plus att det absolut inte är mitt favoritämne. Men jag hoppas att hon fick lite rätt av det jag sa xP.

Well, jag är trött efter denna dagen så ska ta och lägga mig i soffan och kolla på film. Det får bli Tristan+Isolde då jag bara tog en film ur högen. Men jag klagar inte, den är bra :) Har du inte sett den så se den :)

//Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0