Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Match | Kortedala-Falkenberg

Jaha, då har man suttit och pluggat sen man kom efter matchen för ca en och en halv timmesedan. Och jag kan säga att jag är hur trött som helst! Aldrig varit så här trött på evigheter!
Skrev ju igår att vi skulle samlas halv 8, men icke sa nicke, precis när jag skulle lägga mig fick jag sms från en av våra lagkaptener (har två) då hon skrev att vi skulle träffas redan klockan 7. Så klockan ringde vid halv 6 och som vanligt drog jag ut på tiden för att kunna ligga kvar i sängen så länge som möjligt. En halvtimme senare var jag ändå tvungen att gå upp.
En spindel skrämmer halvt slag på mig och vips är jag vaken medans jag darrande får i mig lite frukost. (Det var en bamse-spindel i diskhon och jag är jätte rädd för spindlar. Inte livrädd direkt (som jag först tänkte skriva) men rädd!! BLÄÄ) Fast han/hon var ju lika rädd för mig som jag var för den fast han/hon stanna ju kvar där den var. Urs, har fortfarande rysningar.
Jaha, matchen då? Vi kom i tid, långt innan vi skulle spela. Hela 40 minuter innan matchen började. Rekord :). Rekordet innan har varit på tjugo minuter.
Matchen gick som väntat, fast vi gjorde bra ifrån oss tycker jag. Utom det att vi var rätt trötta allihopa och orka inte koncentrera oss som vi annars gör. Men det var en bra match ändå. 48-25 blev slutresultatet för Kortedala-Falkenberg.
På vägen dit var det 5 spelare i bussen medans resten (3 spelare) satt i en vanlig bil då alla inte fick plats i bussen. Men iaf, i bussen så var det rätt trött stämning men samtidigt rätt galen, vad jag uppfattade det som. Själv halvsov jag nästan hela tiden.
På vägen hem var vi 4 spelare i bussen då en hade hoppat över till bilen då de skulle till McDonnalds. Vi själva orkade inte och hade ändå mat med oss. Efter en liten stund så blev vi rätt pigga ändå och skrattade och hade kul :) haha :)
timeout/slut på period
Jaa, här har det antagligen blivit time-out eller så var en av perioderna slut. Ingen aning. Men på bild finns iaf, SaraK, Lubna, Olivia, Lefi och jag :)
Nu om ni kan ursäkta mig så ska jag ta och lägga mig och sova en liten stund. Så jag kan vara vaken när svt1 sänder Merlin om några timmar. Sen ska jag nog lägga mig och sova fram till imorgon ;P.
Det som finns kvar av pluggandet får jag ta tag i när jag kommer hem från skolan imorgon. Attans, menar tandläkaren (urs).
// Kramar :)

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Haha du får göra det :) Det låter bra! det!

2009-02-22 @ 18:32:32
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0