Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Match | Lundby - Falkenberg

1 / 2 - 09

Jag vill berätta om min dag som jag har tillbringat med tjejerna i LG-hallen, som ligger i Lundby, Göteborg.

Med tjejerna så menar jag; Natsa, Nadja, Lefi, Annso, Lubna, Fatima, Olivia och Chelsea.

Matchen i säg.. helt okej. Själv hade jag inte orken, inte suget för att spela idag. Var inte taggad helt enkelt. Sen hade jag dålig kondition. Ändå så körde jag på :) Spela nästan en hel period utan att byta med en på bänken x).


Även om jag själv inte gjorde några poäng, träffa korgen några gånger men bollen ville inte trilla i, så blev slutresultatet 74-41Ja, ni kan säkert gissa vem som vann?

Poängliraren i vårt lag var Lubna, strax efter kom Annso :)


Vi slog vårt gamla poängrekord! Från 32 till 41. Nästan tio poäng där!


På vägen hem, efter att ha vart på mcdonnalds och ätit så fick vi kolla på poängprotokollet, där märkte jag, nästan längst ner på pappret, något roligt. "Segrande lag; SSU Falkenberg Basket". Vem hade kunnat ana? Vi visste inte ens själv att vi vunnit x) trodde vi förlora. Vilket vi oxå gjorde i verkligheten. Men rätt skoj ändå att det stod fel! Finns bevis på det om ni inte tror mig :P


Här nedanför kommer en bilder från matchen, och sen två bilder på mig själv, Chelsea, Annso, Natsa och Nadja i bilen på väg hem. Bilden ovan är tagen när vi precis anlänt till Lundby.


Upphoppet..
1 / 2 - 09

Vi/jag kan bjuda på oss (a)
1 / 2 - 09

Vi visar fem olika känsler, vet ni vilka?
1 / 2 - 09

Jaa, det var allt för mig. Tack för en underbar dag tjejer. Även om vi inte vann denna gången heller så vill jag att ni ska veta; jag har alltid skoj med er <3 och jag vet inte vad jag skulle göra utan er. Kanske ska tacka Nissan för att hon släpa med mig till basketen från första början. Tack allihopa <3


Nästa match är förresten nästa helg. På lördag. Vi möter Ale BK hemma. Efter det så möter killarna Tynnared. Btw så mötte killarna Adrian idag och de vann med 44-48. Grattis grabbar =)


//Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0