Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Mats Karlsson

Jag hade en dröm för några nätter sedan, en dröm där jag försov mig då jag skulle till skolan. Pappa var inte hemma men av någon konstig anledning så var Mats hemma och sa att han skulle köra mig..

Jag kan inte fatta att det var ett årsedan du gick bort. Så många minnen, och som min vän sa, mkt påminner om honom.
Det kom inte direkt som en chock att han dog, frågan var bara lite när. Canser är en förfärlig sjukdom. Man kunde se hur han sakta blev smalare och tunnare för varje dag.. Jag fick nästan en chock första gången jag såg den tunna Mats som stod framför mig. Men även om jag fortfarande kommer ihåg sista gången jag såg honom, vi åt semlor i Ehwas lägenhet, han var så spinkig.. Men jag minns fortfarande hur den starka Mats var, den bilden har jag framför mina ögon den mesta tiden när jag tänker på honom. Men det är inte alltid.

Minns att jag precis kommit hem från mamma och i bilen påväg från stationen så berättade pappa att Mats gått bort samma natt. 

Att blicka bort mot grannlägenheterna ger mig så många minnen, fina, roliga minnesvärda minnen. Minnen jag aldrig vill glöma :) I will always remember <3

                                                RIP MATS KARLSSON *5/10-56 - †24/2-08 RIP
 
Johannesevangeliet 11:25
"Då sade Jesus till henne: "Jag är uppsåndelsen och livet. Den som tror på mig skall leva om han än dör."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0