Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Not my day on practise ..

Nä, det här var inte min träningsdag idag. Inte det minsta.

* Först så råkade jag och Pam springa lite för nära varandra när vi värmde upp så hon råka fälla mig då hon trampa lite på min fot. Slog i höften på vägen ner.
* Sen fick jag Alicias knä vid sidan av mitt knä så jag kommer nog ha ett blåmärke där imorgon.
* Sen fick jag Alicias nagel i handflatan så nu har jag ett litet jack där, men det är nog borta till imorgon
* Sen har jag haft ont i handleden genom hela träningen (nått som hänt med handleden, vet inte vad, men det började i höstas någon gång och kommer tillbaka lite då och då). Ibland lite mindre ont, ibland väldigt mkt.
* Sen var mina händer kalla halva tiden :S

Det enda bästa med denna träningen var att Lavelle inte glömde min vattenflaska igen. Hade ju glömt min flaska förra hemma matchen, det vill säga lördagen den 24. Så nu har jag fått tillbaka den. Det enda positiva på dagens träning.

Haha, jo just det. När jag och Nadja precis kommit in i salen (de andra tjejerna var fortfarande i omklädningsrummet) så hörde vi att det gick nån någonstans. Och utan förvaning och utan att säga något så tittar Lavelle in försiktigt i salen. Både jag och Nadja fick ett skrattanfall för att vi typ blev rädda eller nått .. x)

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Tack tack! det gick faktiskt himla bra !=)

2009-02-03 @ 17:29:59
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0