Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Spelkväll med tjejerna

Ja, igårkväll var det ju spelkväll med de två tjejer som visas på bild här under. Emma och Nissan :)
Det mesta som spelades var kort. Tjuven och ett kortspel som jag inte kommer ihåg vad den heter.. Men vi spelade även ett annat spel, skattgoris (nått i den stilen). Där ledde jag hela tiden, fram till sista omgången då Nissan gick om mig och vann med ett poäng (!) snacka om irriterande :O.
Kortspelen gick bra dom med, jämna var vi i tjuven fast inte lika jämt var det i det andra spelet då Emma förlorade hela tiden, men hon kämpade på väl :)
Mot slutet så orkade vi inte spela mer kortspel och inte andra spel heller så vi körde helt enkelt namn-leken. Men det funkar ju det med.. eller?
Det var min lilla kväll med två underbara tjejer :)

NissanEmma

Sen, om nån timme eller två (?) kommer Nissan hit kolla på film. En liten filmkväll idag igen med andra ord. Får se vad det blir för filmer :)

//Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0