Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Träning

Dagens Låt;
Ditt Kvarter - Säkert

Okej, jag tror jag hoppar klassfesten idag. Orkar inte leta upp kläder som funkar. Har bara en tröja som jag vet om.. Men jag kan ju inte va byxlös x). Sen är det en sån förfärlig dimma att jag säkert inte skulle kunna hitta hem igen. Inte dit heller för den delen x). Så för min del får det bli en lugn hemmakväll hemma. Kanske sätter på en film eller nått senare.

Matchen imorgon är tydligen framflyttad en och en halvtimme. Så istället för att börja halv ett börjar matchen två. Vet inte om jag ska jubla för det eller inte för nu får jag stressa lite mer än vad jag skulle få göra annars. Matchen lär sluta vid tre eller strax efter och sen får man cykla hem så fort det bara går för att duscha, klä om och äta för att sedan sticka till jobbet på en och en halvtimme. Men det lär jag la klara..?

Dagens träning var helt okej. Ingen av coacherna var där och har ingen aning om varför. Men vi klarar oss på egen hand :). Vi var i två lag och hade lite småtävlingar där vi tränade på skott. Själv fick jag ta en liten paus medan de körde på trepoängarna. Anledningen var att tydligen vill inte min handled vara med så mkt. Men jag var med senare då vi tränade lite på försvar. Det var väl träningen idag? :)

En grej som jag ska försöka förbättra när jag är hemma är att jag inte ska sitta vid datorn/tvn så mycket. Istället ska jag försöka träna lite, styrketräning och konditionsträning. Något som skulle behövas. Men, m jag känner mig själv kommer det inte att bli av då jag är rätt lat ändå. Men jag ska försöka iaf. Får se hur länge jag håller på med det. Senast jag körde såhär var typ för ett och ett halvt årsedan eller nått och då höll det i ca. två månader. Får se om jag håller igång längre denna gången.. :)

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Haha okej. Man kan ju inte vara insatt i allt =)

2009-02-07 @ 13:00:46
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0