Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Prov och röra

Ja, det var som jag misstänkte. Provet vi gjorde i fotografisk bild för typ två veckosedan.. Vi fick tillbaka det idag, eller aa fick bara kolla på vad vi hade för sen så fick vi lämna tillbaka proven igen. Som jag misstänkte så fick jag alltså mitt IG. Som tur är så får man göra omprov :) Vilket kommer ske någon gång efter lovet. Första gången jag får ig på gymnasiet.. vad jag minns iaf.
Imorse så körde jag, Louise, Amanda och Mattias "PG" eller tusan det heter (a). Vi skulle koppla massa sladdar och få mixer, högtalare, mic och sånt att stämma. Det gick la sådär i början, eller rättade sagt hela tiden. Men vi klarade det efter många om och men. Tror det blev ett G där för oss :).
Just nu sitter jag och överväger om jag ska ta och damma lite nu så att jag slipper göra det till helgen. Men jag kan inte komma fram till någon lösning. Hmm.. Kanske ska göra det ändå så blir det gjort sen.. Fast jag orkar inte x). Nä ska gö det ändå ^^
Måste planera mitt lov oxå. Har massa saker att göra (typ) men ingen aning om när allt sker för vi har inte satt några dagar på det så allt hänger typ "löst" i luften. Lite jobbigt faktiskt. Men det hoppas jag klarar ut sig innan lördag iaf x).
Nä, jag ska nog ta och springa ner och hämta en hink med vatten och en trasa för att göra den där städningen någongång så att jag slipper tänka på det mer.. så slipper ni oxå höra på det ^^.
//Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0