Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Smakprov

Dagens låt

Vandringsvisan - Markoolio


Ja, som jag sa innan idag (om jag inte minns helt fel) så var jag ute och fottade lite granna. Jag tog inte så många kort med min egna kamera då jag var ute i andra ärenden så att säg. Skulle ju fotta lite "rörliga bilder" med skolkameran. Men när jag inte tog kort på den så tog jag med min andra, blev inte många bilder. Men några bra blev det.. om jag får säga det själv.
Ett litet smakprov kommer här nedanför. Vill ni se mer bilder så finns dom på min webshot.


//Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0