Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Kväll..

Trots det att jag har sovmorgon imorgon så tror jag att jag ska ta och lägga nu snart.. Orkar inte göra något annat, så ska bädda ner mig själv och fortsätta läsa Sagan om konungens återkomst som jag håller på med just nu. Har faktiskt inte kommit så långt med tanke på hur länge jag läst i den.. Men jag har inte orkat och så har jag sovit i soffan några nätter nu (vet inte varför). Men ska ta itu med det igen. Kan säga att filmerna är mycket bättre. Jag säger inte att böckerna är dåliga, bara det att, man (iaf jag) har svårt att koncentrera mig i den.. Vart så i de andra två böckerna oxå. Men men, har jag börjat med den ska jag oxå läsa ut den :).

Jag har faktiskt städat idag, ser att jag behöver damma och dammsuga oxå, men det får jag ta till helgen. Om jag kanske inte hinner imorgon eller på torsdag? Får se. Känns iaf skönt att kunna se mitt skrivbord och min säng nu x) (kanske därför jag sov i soffan?)

Hm, det var nått jag tänkte på.. men kan inte för mitt liv komma på vad det var just nu.. Haha, bara för att jag skriver så så kommer jag på vad det var x).
Grattis Farfar :) Som tydligen fyllde år i går <3. Även om jag inte minns dig eller så.. säger jag grattis iaf. Pappa och jag var vid graven och tände ett ljus och sa grattis till honom. Innan vi åkte dit så hade vi en liten kort diskussion om när farfar dog. Pappa sa att det var 1995. Jag sa 1992. Så vi sa att vi skulle kolla när vi kom till graven. Gissa vem som hade rätt ;) Pappa vet inte ens när hans egna far dog Oo Eller var det så att han tänkte på nån annan? :S Nä jag vet inte och tänker inte gissa heller.

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Inte jag heller, men jag vill så gärna ha den boxen för 5-600 kronor! =)

2009-02-04 @ 17:31:48
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0