Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Väder..

Jaa, vädret. Nått som jag själv inte förstår mig på ibland. Som igår, det var solsken utan ett moln i sikte.. men kallt. Vårväder :). Idag är det mulet och det snöar lite lätt. Vinterväder :).
Själv vill jag ha.. vårväder. Fast när jag tänker efter så har februari lite mer än en vecka kvar innan mars kommer. Så om det ska snöa så får det gärna snöa nu innan månaden är över, sen kanske lite in i mars. Men sen får våren gärna komma. Som förra året så snöade det ju i april (!). Nej tack till ytterligare ett sådant år. Vill ha varme och sol. Se blåsippan och vitsippan blomma :)

soligt
17 Februari.. Ja det var såhär det såg ut då. Inte ett moln på himlen

fåglar
18 Februari.. Ja, fåglarna är nog glada så länge de får mat. Varesig det är snö eller inte..

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Jag med :( pappa pratar ofta om honom eftersom att de mesta påminner så mycket om honom :(<3

2009-02-18 @ 17:26:36
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Eleonor

SV: Verkligen! <3

2009-02-19 @ 14:45:41
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0