Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Harry Potter och halvblodsprinsen

Får ta och skriva ett inlägg till innan jag går och lägger mig. Det blir om bioaktuella Harry Potter och halvblodsprinsen som jag, mamma och Leif var och såg på igår.
Tre filmer till som jag sett med Madde kommer dyka upp här sen när jag kommer hem.

Harry Potter börjar sitt sjätte år på Hogwarts. Innan han kommer till skolan tar Dumbeldor med sig Harry till en gammal lärare för att få honom att tänka om i erbjudandet Dumbeldor har gett honom: att åter bli lärare i skolan. Efter att ha sett Harry Potter säger Horace Snigelhorn ja till erbjudandet iaf.

Skolåret börjar och så gör alla konstiga händelser. Draco Malfoy har blivit utvald att bli den nästa dötsätaren av Lord Voldermort. Harry får hänga med i olika minnen som Dumbeldor har samlat på sig om Tom Riddle. Han får även hänga med på ett uppdrag att samla på sig Tom Riddles själar som han gömt. I början på skolåret hittar även Harry en gammal skolbok som ägts av halvblodsprinsen. De möter kärleken runt varje hörn - där dom minst väntar det (då menar jag mest Ron). Man får även se vad en kärleksdryck kan orsaka.

Klicka här för att komma till trailern

Kommentarer
Postat av: Laura

Alla har verkligen vuxit till sig!

draco som va så gullig i första filmen, haha :p

2009-07-23 @ 14:55:54
URL: http://fluffyy.blogg.se/
Postat av: Jana

Bli medlem på Gratismakaup.se och samla poäng för att få presentkort på tex H&M, Gina Trico mm. Använd gärna detta länk =)



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=213578



Trevlig dag =)

2009-07-23 @ 22:33:07
Postat av: Eleonor

Hej jag heter Eleonor och jag saknar dig!

2009-08-08 @ 14:56:26
URL: http://www.improveme.se/BlackStar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0