Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Huset fullt

Det var några dagarsedan jag uppdaterade bloggen nu.. Men jag har haft fullt upp med att underhålla två små underbara ungar, Maja och Oskar :)
Just nu är dom på stranden med deras mamma och pappa, moster och mosterns vän. Själv sitter jag här hemma på internet. Ska faktiskt snart stänga ner här för att fixa lite mat för sen sticker jag till jobbet, vilket Maja inte tyckte att jag skulle. Hon ville att jag skulle hänga med till stranden, men så sa jag att jag kan hänga med på måndag om dom ska dit då och då blev hon glad :)
Sen.. oh, jag blir så glad. Jag är nästan(?) populärare än Pia, Majas och Oskars moster, och det måste jag säga är stort!
Över till nått annat. I onsdags var jag Nissan och Annso på kräftfestivalen i glommen. Det var kul, Nissan vann sin första "tävling". Hon och jag var med i ett chockladhjul - men hon trodde det var jag som vann ^^ Sen blev det mycket dans, fick en stor blåsa under foten och en på lilltån. Men det får man la ta om man dansar i fel sorts skor. Arvingarna spelade, dom är faktiskt bra och var ett av mina favoritband i början på 2000-talet. Men nu lyssnar jag nästan aldrig på dom. Men den underbara Nissan rädda mig lite när vi var där. Men jag orkar inte skriva om den historien. Kvällen var rolig iaf och måste göras om nästa år :)
Nu vet jag inte vad jag ska skriva, men det är la lika bra det för att jag ska ta och stänga av datorn nu här kommer ett litet klipp på en söt liten hund så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0