Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Maneter

För några timmar sedan var jag och Madde vid bryggan på Skrea Strand för att ta oss ett dopp. Men vi fick annat i tankarna när vi kom fram. Två bilder här nedanför visar anledningen. Det var fullt av maneter, minst 100 eller ännu mer.
Vi gick tillbaka och gick ner för en stege lite längre in mot stranden där det inte var lika många. Kanske bara en eller två. Väl där så kommer det fram en liten kille på typ 8 år och börja snacka med oss. Han ville att vi skulle hoppa längst ut på bryggan där alla maneterna fanns, men inte en chans! Han börja skryta om att han hoppade på dom och döda dom eller nått i den stilen - men det roliga var sen att en fiskmås stod på bryggan lite längre bort och försökte äta en nyfången krabba. Pojken jagar iväg fågeln och frågar sen oss om det finns krabbor där vi var. Vi sa ju ja, för det är sant - först då blev han rädd ^^
Sen börja han slå oss och sen stack vi därifrån. Nu därimot har vi tre/fyra filmer framför oss.

Kommentarer
Postat av: Eleonor

FAN VAD MYCKET :O

2009-07-02 @ 22:29:17
URL: http://www.metrobloggen.se/eminemsgirl
Postat av: MJ

Att ni inte slängde han i vattnet! ^^

2009-07-03 @ 08:04:16
Postat av: MJ

Han låter inte riktigt klok! :-o hotade ni med pussar då? Sånt brukar man va rädd för i den åldern. Synd att inte jag var där, barn springer när dom ser mig ^^ :(

2009-07-03 @ 20:17:55
Postat av: matilda

sv: jag är i frankrike nu :D

2009-07-05 @ 11:15:48
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

yes, sol hos dig ? ^^

2009-07-05 @ 16:08:51
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

nej regn :(

2009-07-06 @ 12:27:10
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0