Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Bröllopsduellen

Kollade ju på film med Madde i helgen. Bröllopsduellen var en av de fyra filmerna vi såg.
Den handlar om två bästa vänner som delat allt. De två vännernas pojkvänner friar till dom och bröllopsplanerna börjar - som de bestämt sedan de var små bokar de Plaza i juni. Tyvärr så blandar bröllopsfixarens assistent ihop dagarna och de råkar få sina bröllop på samma dag och samma tid. Ingen av tjejerna vill byta dag men de försöker förhandla det. När en annan vän råkar berätta för Emma att Liv håller på att kolla på brevkuvert så skickar Emma iväg inbjudan via mail. Där startar den riktiga Bröllopsfighten. Saker och ting går verkligen överstyr.

Jag blev faktiskt lite granna besviken på filmen. Trodde att den skulle vara bättre än vad jag sett på trailers plus att den var något seg. Men jag rekomenderar filmen ändå :)


Må bästa brud vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0