Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Då var man på väg hem från skola

76c58047444268b2c57722a286998c90.png

Då var man på väg hem från skolan. Cykeln har punka så det blir till att gå hem - vem slösar 15 kr för att åka buss som inte ens stannar hemma? Nej dom pengarna lägger jag på glass. Men en halvtimmes promenadskadar ju ingen speciellt inte om man har musik som fördriver tiden.


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Varit i skolan. :)

Jag mår också suveränt. Är det fint väder hos er?

2009-06-01 @ 14:34:06
URL: http://frovibarn.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv; Ja suppervarmt :D Men på onsdag ska det bli regn. :( Ska det det hos er?

2009-06-01 @ 15:00:33
URL: http://frovibarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0