Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

De sista dagarna; skoltidning

Jaha, varit i skolan i typ en timme och tjugo minuter eller nått sådant. Händer inget speciellt idag, kommer mest jobba med skoltidiningen - vilket jag även kan göra där hemma, men jag stannar nog kvar i skolan nån timma till eller så bara för att lixom. Sen blir det ännu mer skoltidning i morgon plus en timme natur troligtvis - och få reda på betyget från provet vi gjorde förra veckan och antagligen slutbetyget.
På onsdag blir det troligtvis GBG, men det är inget bestämt ännu.. Annars blir det väl ännu en dag vid datorn och mer arbete med skoltidiningen. På torsdag.. blir det kanske minigolf och sen ännu mer skoltidning, eller så blir det bara minigolf. Vet inte rikigt. Men på fredag så blir det sommarlov! Härligt värre :D
Sen är det inte alls så många dagar kvar till resan :)
Hoppas ni har det bra :)
//kramar

Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

på klassresa ju :)

2009-06-08 @ 10:40:44
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0