Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Imorgon..

Jag vill inte att det ska bli onsdag. Varför? Jo, för att vi ska till Göteborg. Jag är trött på Göteborg just nu då jag var där 2 ggr för 2 veckor sedan och jag vill inte dit imorgon. Visst de första timmarna går väl an, men sen när vi får fri tid att gå på stan minst lika många timmar.. då tar jag tåget hem! Kanske inte.. men det är en lockande tanke. En annan lockande tanke är att sjukanmäla sig och inte dyka upp över huvudtaget.. Eller så kan jag göra som en lärare sa till mig
"Åkte du spårvagn när du var där då?"
"Nej"
"Men då kan du åka spårvagn runt en park"
*Tummarna upp*
Han e rolig han, men nej tack. Då är det nog roligare att bara sitta och glo? Jo, jag vet att jag låter som en pestimist men jag orkar verkligen inte åka dit. Det slog mig ändå när jag kom hem för nån halvtimmesedan att jag kan ju alltid gå på bio när alla andra är på stan, men jag tror inte det blir så speciellt kul ändå.

Nån som har någon ide på vad man kan göra.. eller nån som ska vara i Göteborg imorgon?

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

yes :)

2009-06-09 @ 16:11:25
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: matilda

Sv: Hehe, var ju inte särskilt många frågor :) så fråga på om det är nåt!

2009-06-09 @ 21:34:00
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0