Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Basket on the beach

Ja, idag var jag på stranden igen. Fast inte med Nissan eller Emma. Idag var jag där med Cecilia, Nadja, Natsa och Cissi. Pamela tittade förbi en liten stund oxå.

Vi var kanske inte precis på stranden, men nästan. Vi spelade basket precis bredvid. Det var väldigt varmt så det blev inte så mycket spel - mer pauser skulle jag tro ^^. Men vad gör man inte när solen steker på? Vi tog oss iaf ett litet dopp i havet sen. Iaf jag och de båda C.na, Nadja och Natsa doppade bara fötterna. Efter doppet spelade vi lite mer och sen stack jag och Cecilia hem.. eller vi stack först till Ica för att köpa glass :)

En härlig solbränna har man fått xO

Här kommer lite bilder från dagen (på ett kort står det datum på - ingonera det datumet för det är fel xP)
Jag, Nadja, Cecilia och Cissi
Nadja, jag och Cecilia
Cecilia, Natsa, jag och Cissi

Kommentarer
Postat av: matilda

ska nåt kul göras i helgen? :D

hoppas du har en jätteawesome kväll!

2009-06-26 @ 20:21:30
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0