Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Plugg

En sång här vacker dag som det är idag känner jag att jag bara vill vara ute i solen och gotta mig i solen. Men jag har ändå valt att sitta inne och plugga på morgondagens (sista) prov. Visst jag kan plugga ute, men jag är nog ändå inne ändå så att jag inte förvärrar min solbränna, speciellt solbrännan på ryggen. Men har iaf tagit en liten paus nu för att vila huvudet ^^

Fick skjuts till skolan imorse då cykeln inte vill som vi vill. Eller snarare cykeldäcket vill inte som vi vill. Pappa har pumpat däcket minst 5-6 gånger bara förra veckan och så i helgen kollade han om det fanns några hål - han hittade 3. Dagen efter när han skulle sätta på däcket på cykeln igen var det ingen luft i den. Då hittade han 2 hål till. I morse var det ingen luft i den igen, pappa har inte kollat hur många hål det finns denna gången utan kör på att köpa en ny slang istället. Smartare? Japp. Så kanske får man skjuts till skolan imorgon oxå. Det är riktigt härligt att gå hem på eftermiddagen faktiskt, det gäller bara att ha rätt sorts skor ^^. Fick köpt Magnum Strawberry Withe på vägen hem. Riktigt god vad den, dock släckte den inte törsten - blev juh ännu mer törstig. Men det gör inget. Fick iaf smakat på nått nytt :).

Nej, nu får jag nog hoppa ner i naturkunskaps-boken om jag ska kunna något på provet. Hoppas ni har det fint :)

//kramar

Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

hihih okej :D

2009-06-01 @ 20:32:59
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: matilda

Haft en bra dag? :)

2009-06-02 @ 17:18:32
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Beatrice[foto vardag & kläder]

skönt att det är varmt fast det är moln :)

2009-06-03 @ 13:56:42
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: matilda

hoppas du får en superfin kväll!

2009-06-03 @ 18:51:44
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0