Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Rolig kväll?

Hm, en kväll att se fram emot. Jag och Nissan kom på igår att vi kunde smsa alla kontakter i vår mobiltelefon och kolla om dom kan komma ner till skrea ikväll för ett kvällsdopp. Istället för att smsa alla, så drog vi ner så att vi smsa alla tjejer, vilket blev att vi bara smsa några styckna - varför vet jag inte, men det blir säkert skoj ändå :)
.. Så när jag slutar jobba ikväll (stänger) så sitter Nissan och väntar på mig och sedan sticker vi till stranden och sen får vi se vem som har kommit dit ^^ ..
Efter det hänger iaf Madde med mig hem, imorgon sticker vi två ner till stan för att hyra massa filmer (fyra stycken men ändå) och köpa lite snacks till det och sen börjar la våran filmdag? Om vi inte sticker till stranden igen eller nått. Får se, vi har inte planerat dagen riktigt. Det får bli som det blir helt enkelt ^^
Hoppas ni har det bra i sommarvärmen, själv sitter man ute i skuggan och njuter :)
//Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: bra själv ? :D

2009-06-29 @ 23:11:50
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0