Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Rubriken är viktig

Ikväll blir det spelkväll :D och imorgon bär det kanske av till Malmö. Får se, jag skulle gärna vilja det för att vi inte har någon GinaTricot butik här i Fbg, visst den finns kanske i Vbg eller i Halmstad, men jag har en biljett till Malmö som jag får se om jag utnyttjar. (anledningen till att jag vill dit är för denna skjorta som jag hittade på GinaTricot när jag var i Göteborg i onsdags) 



Vilket fall som helst, det är sommar och det har äntligen slutat regna. Visserligen regnade det inte igår heller, men ändå så blåser det jätte mycket - har säkert motvind när jag ska iväg senare idag (har jag alltid vart jag än ska).

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så ni får ha det så bra :) 

//Kramar

Kommentarer
Postat av: matilda

Hoppas du får en allatiders söndag! :)

2009-06-14 @ 14:50:16
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0