Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Sista gången

I morses var klassens sista idrottslektion tillsammans. Tråkigt. Ingen mer idrott - iaf inte för oss som inte valt idrott B som i-val nästa termin, vilket jag inte har. Men vi fick iaf gjort lite nya grejer och hade iaf roligt.

Saknar faktiskt idrotten redan. Men jag saknar basketträningarna ännu mer. Får hoppas att det blir spel på stranden snart :)

Imorgon blir det iaf sommarlov. Härlig :). Ska se om jag ska åka till Fynda oxå och köpa ett par skor. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, får se :P

När får ni sommarlov, eller har ni redan fått? Vad ska ni göra i sommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0