Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Sommarlov

Nu är det sommarlov. Ett regnigt sådant. Men jag klagar inte. Vart väldigt blöt när jag kom till skolan plus när jag kom hem, men jag klagar fortfarande inte för det är nu sommarlov och 37 dagar kvar tills jag och Eleonor sticker härifrån :)
På tal om Eleonor.. hoppas att du får det trevligt i Åmål och hoppas att du får en fin och rolig skolavslutning trotts allt regnande.

Några i klassen sa faktiskt saker som :
"Har ni tänkt på att detta är sista gången vi kan säga 'ses till hösten'."
och
"Detta är vårt sista sommarlov"
och jag tycker dom har helt rätt, sorgligt nog. Jag fattar inte ens att jag precis gått ut tvåan, vill fortfarande vara den där förstaårs-eleven. Jag fattar inte att det bara är ett år kvar med klassen, härligt på ett sett men samtidigt känns det tråkigt. Så det gäller väl bara till att njuta av sista skolåret när vi börjar igen.

//Kramar

Kommentarer
Postat av: B E A T R I C E

jo började nyss bara :D

2009-06-12 @ 18:13:11
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: matilda

Sv: Hehe, men fråga om du kommer på nåt mer :D

2009-06-12 @ 22:02:05
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0