Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Spelkväll

Igår var det spelkväll igen med Emma och Nissan. Det blev Skip-bo, Mix-Max samt Uno Spinn.. och så lite fika och prat. Hela kvällen var skoj :) Tack tjejer :) Får vi snart ha igen xP
.. och så hälsade Lennârt på. Han är tydligen en kattapa och man kan läsa om honom här.

Medan vi spelade skip-bo sa Emma något som lät väldigt roligt;
"Det är inte det att jag inte kan räkna, jag kan bara inte sifferordningen."
Nissan hade bakat goda muuffins.. som inte ville lämna foliet och såg då ut som en gubbe/alian^^
Som sagt så blev det mycket kortspel..
Ett virrvarv av fötter och ben.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Lennârt är het! synd att du inte gillade honom bara xD

2009-06-21 @ 15:31:12
URL: http://cleawather.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0