Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Summering av v. 25

Jaja.. får la berätta lite om vad jag hittade på i malmö förra veckan
- Jag klippte mig, var på stan. Jag och mamma besökte den nya gallerian Entré som får tummen upp :). Sen var jag, mamma och Leif vid nått naturreservat som jag inte kommer ihåg vad det heter och sen åkte vi och åt glass.
- I onsdags åkte jag hem och så jobbade jag senare samma dag
- I torsdags var jag med Alicia och kollade på "Little Britain" eller vad den nu hete ^^, och så var vi ute och prata massa. Trevligt var det iaf :)
- I fredags jobbade jag plus var på Kleven med pappa, Marika och pappas bror med fru och svär mor/far. Hade kul :) var visserligen den enda som var yngre än 50, men jag bryr mig inte ^^. Fick iaf uppleva en kväll med två regnbågar (på samma gång) (!!)
- Efter det har det inte hänt mycket. Jobbat lite mer och bara slappat. Idag därimot stack jag till stranden med Nissan och efteråt åkte vi hem till henne och kollade på en film som jag inte kommer ihåg vad den hette - men den lär komma upp här senare (när jag fått koll på namnet ^^)
.. och bara så att ni vet, det kanske inte blir så många uppdateringar nu när det är lov och solen är framme - då är jag hellre ute och åstranden än att vara inne och sova. Men lovar att det blir minst en uppdatering i veckan ^^ ..
Här nedan är en liten slideshow på lite bilder jag tagit både hemma, i malmö och på regnbågarna jag skrev om här ovan.


Pics from June (klicka här om du inte kan se bilderna)

Kommentarer
Postat av: Randy

Härliga bilder =)

2009-06-22 @ 23:05:40
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0