Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Trazan Apansson och Banarne

Det var längesedan som man såg Trazan Apansson och Banarne men när jag satte på tven i morse så hade programmet precis börjat. Jag minns senast jag kollade på det, då satt jag som fastklistrad framför tven och ville inte bli störd. Älskade verkligen det programmet. Någon mer som gjorde det? Man blir iaf glad av deras sånger tycker jag ^^.

Men det var iaf kul att få se ett gammalt program. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0