Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Trött

Klockan är typ kvart över elva nu och jag har la vart vaken i nån halvtimme. Madde ligger fortfarande och sover. Vi kollade på Twilight.. men även på Harry Potter och finixordern, vet inte hur länge Madde kolla på den innan hon somna, men själv somna jag (igen) på samma ställe ungefär som förra gången. Inte bra att sätta sig att kolla på film klockan halv ett på natten.
Idag ska vi tillbringa dagen i stan och kolla på film lite senare mot kvällen tror jag.

Längtar till nästa vecka då Hjo-familjen kommer. Oh, Maja och Oskar, dom är för härliga :) men visst, det är ju Pernilla och Peter oxå ^^ iaf så tror jag att jag får fullt upp den veckan, men jag klagar inte :P

Kvällen igår gick la inte precis som planerat, det var bara jag, Nissan och Madde som dök upp. Men det var helt okej ändå. Skönt i vattnet även om det såg lite mystiskt ut. Medan vi var där och simmade från bryggan till en stege som var kanske 10 meter ifrån eller nått sånt så slog det mig att jag har väldigt dålig kondition. Har inte simmat på riktigt (om man säger så) sen jag var 11 eller nått sånt. Men det ska vi ändra på här i sommar, mer sim i havet och så ska jag ta och skaffa mig ett hopprep, orkar ju inte jogga som jag alltid planerar att göra. Eller orkar gör jag nog, det blir bara aldrig av. Men jag ska ta och förbättra min kondition(!) och där med basta ^^

Hoppas ni har en bra dag :) 
//Kramar

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: Ut och resa :D

2009-06-30 @ 15:45:33
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

härligt! .D

2009-07-02 @ 17:47:24
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0