Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dagens låt

Dagens låt
En kväll i Juni - Markoolio

Jag har gått runt och lyssnat på bl.a. En kväll i juni. Den är helt klart dagens favorit. Så den ska jag spela sönder medan jag tar cyklen och cyklar iväg till stranden lite senare för att bada med Emma och Nissan. Sen ska jag spela sönder den ännu mer när jag är på väg hem igen.

Videoklippet nedanför är när Markoolio framför låten live på "Allsång på Skansen" 2007.



Kramar och ha det så skönt i sommarsolen :)

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: Ja men det är klart du ska testa att baka sånna!! :D

2009-06-23 @ 19:50:15
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

sv: massvis men den är veckan har jag bara jobbat ännu och varit sjuk..

2009-06-24 @ 08:25:53
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0