Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Absolute Sommar

Dagens Låt;
Vågorna (Uno Svenningsson)

Med solen i ryggen och vinden i mitt hår .. och för en stund blir jag 5 år gammal
Jag gillar verkligen den här låten, det har gjort i många år nu. Brukar aldrig tröttna på den.. eller jo, där ljög jag. Jag tröttnar alltid på den.. så fort sommar blivit höst och det har blivit kallt igen. Så under nästan hela våren, sommaren och liten bit in på hösten är det nog en av de mest spelade låtarna i min iPod.

Låten har precis ebbat ut och det betyder att jag kan börja städa igen. (hehe). Och snart ser jag att det snart är dags för en annan go sommarlåt .. Oh Boy! (Peps Blodsband). Sen finns där många andra goda sommarlåtar på denna skivan som nog är den mest spelade under hela min sommar. Nästan iaf. Så jag är inte besviken över att jag köpte den (Absolute Sommar) :)

Hoppas alla har det fint i sommar vädret. Själv mår jag prima (bortsätt från armen, men den bryr jag mig inte om nu) Dags att börja gunga med i låtarna och drömma mot sommaren.. Då har man iaf tankarna på annat håll när man städar ^^

//Kramar

PS Hatar verkligen min skivspelare(!) Den är så känslig nu för tiden. Man kan knappt gå omkring, varken i mitt rum eller i rummet under utan att den börjar säga ifrån.. (kan inte förklara bättre, sorry) Men som tur är behöver jag bara stå ut några månader till. Fram till min födelsedag iaf (a) DS

Kommentarer
Postat av: MJ

Det mest anmärkningsvärda under tiden som gått var väl att jag kom tvåa i en lokal novelltävling. Jag kan numera googla mig sj xD =P http://www.bt.se/kultur/tvaan-i-lilla-debutantpriset-froken-hallucina(1217180).gm om du är intresserad...

2009-03-20 @ 09:35:59
Postat av: MJ

Jaså, viskade en fågel i ditt öra? ^^ Ska du till Idol audition? :)

2009-03-20 @ 11:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0