Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Ännu en sjuk jävel?

Satt på jobbet innan idag och läste en tidning på en av mina två raster som jag hade. Den senaste tror jag. Jag fångas av rubriken Italien skakas av 'Fritzl-fall' och jag kunde bara inte låta bli att läsa. Det här tog nästan priset..  Alla har nog hört talas om Österrikaren Josef "Monstret" Fritzel förra året. Då man fick reda på att han våldtagit och hållit undan sin 42 åriga dotter i 24 år! Tillsammans fick de 7 barn(!). En sjuk människa om jag får säga det själv.

Nyheten som var skriven i en av dagens tidningar sa att det fanns ytterligare en. Ytterligare en man som hållt undan sin dotter, 34, och våldtagit henne, tvingat på sin son att våldta sin egna syster. I 25 års tid har den 63-åriga italienaren hållt på, i oktober påbörjades en utredning efter att "Laura" (som hon kallas i Italiensk press) åplisanmält sin bror som under två veckors tid misshandlat och våldtagit henne, efter att hon flytt hem till honom efter ett bråk med sin far. Hennes bror, som är 40 år har själv agerat på samma sätt som sin far mot sina fyra döttrar som är 6, 8, 12 och 20 år gamla - de har tom. fått bevittna varandras våldtäkter!


Jag fattar inte hur det kan finnas sådana här sjuka männsikor. Som en på jobbet sa till mig "De borde skjutas". Och jag håller med henne "De borde skjutas flera gånger om" som jag sa. Nä fy F*n till sådana!


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jag fattar verkligen inte hur man kan vara så sjuk i huvudet! de har liksom förstört allas liv! jävla svin!:S

2009-03-29 @ 10:24:30
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: MJ

En Fritzl i Colombia fick 8 barn med sin dotter :-o de är resultat av ondska, Sara. Människan är ett djur, gäller bara att vara på rätt sida :(

2009-03-29 @ 12:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0