Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Blind Date

En rolig sak.. som jag och Nissan snacka om både i dag och lite granna igår.. var att hon skulle skaffa en blind date till mig. Första gången jag hörde det började jag gapflabba nästan. Idag kom ämnet upp igen.. fast under andra "planer".

(Igår)
Nissan: Jag ska nog fråga Robin om han vill hänga med till Liseberg med mig.
Jag: Men jag då? 
Nissan: Ja du med :)
Jag: Men då får jag ju gå själv där .. :S
Nissan: Men då tar vi med någon annan kille åt dig
...
Jag: En blind date? (haha)
Nissan: Precis :)

(Idag)
Nissan: Jag vill jobba som marinbiolog
Jag: Gör det då :)
Nissan: Men jag vill inte lämna Sverige. Eller det är inte därför, det är för att jag inte vill lämna Robin.
Jag: Men jag kommer juh lämna dig :O
Nissan: ... :O
Jag: Men du får komma och hälsa på :)
Nissan: Ja!
Jag: Ni kan få bo hos mig :)
Nissan: Så Robin får oxå hänga med?
Jag: Ja, fast då blir jag ju ensam igen..
Nissan: Men då drar vi med någon till dig så du inte blir det :)
Jag: Ännu en blind date?
...

Hehe, jaa. Nissan du är lite busig :P Men du är den bästa :D

//Kramar

Kommentarer
Postat av: MJ

Var han sån när du var liten också? Du är ju tonåring, han kanske väntar lite skrajset på en revolt från din sida ^^ Sen kan ju tonårstjejer inte prata om allt med sina farsor

2009-03-20 @ 13:46:28
Postat av: MJ

Visst får man vara på dåligt humör. Var visserligen bara 26 timmar hos dig men min pappa är värre än din. Men en sak är säker, din pappa älskar dig.

2009-03-21 @ 06:50:16
Postat av: MJ

Nä, jag märkte två gånger att det var lite spänt...men men. Förstår din önskan att flytta, samma här för står inte ut längre. Vill bli fri

2009-03-21 @ 10:17:47
Postat av: MJ

Jag har inte sagt att allt verkade ok hos er, inte heller motsatsen. Menar bara att han kke inte vet hur man ska gå tillväga med en tonårsdotter?

2009-03-21 @ 11:08:12
Postat av: MJ

Han kke har svårt prata om känslor? Och sånt. Och nej, du är inte elak, det är på tiden vi kryddar vår bekantskap med debatter. Som jag kommer förlora ^^

2009-03-21 @ 11:22:49
Postat av: MJ

Jag har inget mer att säga, byta samtalsämne? ^^ hur är det med ditt knä?

2009-03-21 @ 22:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0