Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

De som heter Sara får inget veta ..

.. nä sannerligen inte :O ..

Varken jag heller den andra Sara i laget hade ingen aning om att det inte skulle bli någon träning idag så vi dyker ju självklart upp.. till ett tomt omklädningsrum Oo. Lite weard med tanke på att där annars brukar vara minst fem-sex stycken eller mer där när man dyker upp typ fem-tio minuter innan träningen. Men lite snopen blir man när ingen är där. Jag, som hade pengar (eller snarare gratis sms) fick snälla kolla med några andra i laget om det var nån träning.
"Nej, det är träning på onsdag ..." fick jag som svar ungefär fem minuter efter.

"Nice att få reda på det nu" sa vi "Saror" och fick sticka hem igen utan att ha fått någon träning. Okej, jag skulle inte tränat idag, bara kollat på.. men ändå ?!

Då undrar jag det här; hur kommer det sig att folk som var med i lördags (tydligen bestämdes detta på/efter/innan matchen) fick reda på det, även de som inte ens var där fick reda på det. Alla utom två.. Två personer som heter Sara, är det bara sammanträffande eller tänker ingen på oss ? x) (tas som ett skämt)
Till och med coachen som jag snackade med lite granna i lördags då han handlade berättade ingenting för mig.. hur känns inte det där?

Tasktigt läge(?!)

Iaf, I don't care.. fick ju lite motion.. cyklade juh.. men ändå !

Jo, nämnde juh matchen.. och då får jag ju ändå säga att det var hemmamatch mot Kortedala. Resultatet blev 24-47.

Så... istället för att vara på nån träning så får jag sätta på en film.. eller rättade sagt.. jag har satt på en film .. Narnia .. somnade ifrån den igår så tänkte att eftersom jag inte kom så långt in i filmen och jag inte har så mycket att göra och ska ändå vänta på ett program (Merlin (a)) till halv elva.. så är det lika bra att kolla på en film. Vad ska jag annars göra? Hehe.

Hoppas ni har det bra :)

//Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0