Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Earth Hour


Ni minns la att det är Earth Hour idag? Dags att släcka alla lampor om lite mer än en timme. Själv har jag planerat hur jag ska göra medans det är mörkt i huset. Eftersom jag är själv så ska jag fixa lite tacos innan 20.30 och sen ska jag sitta med levande ljus och äta tacos och ha min dator bredvid mig (utan sladd ofcourse ;) och kolla på nån film för att få tiden att gå. Om jag inte tar fram en bok som jag läser istället.. Ingen aning om vilket ännu, men har fortfarande tid att fundera över det :)

Sen får ni ju inte glöma att ställa fram klockan en timme klockan två inatt. Sommartiden börjar ju :). Tyvärr så tappar vi en timme där, men var gör det? Sommaren närmar sig juh :D Dagarna blir bara längre och längre, hur skönt är inte det?

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

YIPPIE :D Vi släckte också ner! :)

2009-03-29 @ 10:25:35
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0