Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

En ledig måndag :)

Inget speciellt har hänt idag igentligen. Har för det mesta städat - vilket behövdes i mitt rum. Sen har jag mest suttit och slappat framför datorn/tvn. Jag var på träningen innan som gick bra som vanligt. Fast jag kan inte förstå vad jag har gjort sen förra måndagen.. Det kändes som om all min kondition hade försvunnit.. kanske all kondition.. Kändes typ som om man kommit tillbaka till träningen efter att ha haft ett lov på några veckor och man inte sprungit alls på detta lov. Ajja, det får la va som det är ?
Vi skulle bowla i fredags igentligen, men så sa tränaren förra måndagen att vi bowlar nu på fredag. Idag så sa han att vi ska bowla på fredag nästa vecka, vi ska tydligen ha discobowling då :P. Får se om jag hänger med, har andra planer :D Men man vet aldrig.. ^^
Sen har jag glömt bort att nämna att vi hade borta match mot kullavik (tror jag) där tjejerna som var med kämpade på riktigt bra :) De hade visst lett de två första perioderna som brukar vara de perioder vi är sämst på. Men sen hade visst Kullavik tagit in på dom så slutresultatet blev 52-27. Men jag tycker att det är bra jobbat ändå :)
Jag hoppas att ni andra har haft en bra dag :)
//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Var du också ledig? erkänn skönt att soooooova :D

2009-03-10 @ 08:40:11
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0