Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

FIlm på film :P

Hm, någon har matchat in det här prefekt.
Först var det juh "Vampyrskräckens offer" som inte var så gripande som sammanfattningen i tidningen var x) Men visst den var ändå rätt bra :P. Sen på en annan kanal - tv4film - så kom "Love Actully" direkt efter så den har jag suttit och sneglat på. Nu börjar "2 fast 2 Furious" på tv6 som jag ska kolla på innan jag lägger mig :)
Imorgon händer nog inte så mycket. Om det är fint väder tror jag att jag ska ta och försöka komma ut och kanske springa lite granna. Annars ska jag vara hemma och plugga lite och sen vid halv tre sticker jag till skolan och har en lektion för att sedan sticka hem igen efter det :) soft dag :P
Nä nu ska jag koncentrera mig på filmen :P
//Kramar

Kommentarer
Postat av: A -*

hahaahha jaa eller hur hahaha

2009-03-31 @ 21:23:19
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: MJ

Varför har Jacob då klippt sig? =O Kommer du ihåg att jag var livrädd efter att sett den där vampyrdokumentären? ^^

2009-04-01 @ 09:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0