Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

hela huset är förkylt. Eller aa,

4410c52c8bd359a8f16a692b756456bd.png

hela huset är förkylt. Eller aa, jag menar såklart alla invånare i huset. Men jag ska ta och gå till skolan ändå, vare sig jag vill eller inte. Enligt pappa ska man typ ligga på dödsbäddn innan man missar en skoldag. Kanske det var lite att ta i. Men ungefär så är det. Det ironiska med att jag är sjuk är att jag de senaste gångerna alltid vart förkyld när jag ska vara eller är med Eleonor. Är det bara en slump eller är det något annat? Igen aning. Jag bryr mig inte igentligen, bara jag blir frisk så.. Jag vet inte om det blir någon skola imorgon. Alla lärare vi har är borta med ettorna och de har inte hittat på någon aktivitet till oss tvåor. Treoroa ska kolla på bio, men det får inte vi, så man kanske får vara hemma imorgon? Idag väntar iaf en kinesisk dag. *Jippi*?! Nä, får ta och sluta.. Ha det så bra:) // kramar (ps bilden är en bild av nissan. Så, nissan förlåt, om du inte vill att jag ska ha den där så säg till så tar jag bort den)


Kommentarer
Postat av: Josefina

Alla är sjuka nu känns det som , utom jag =)

2009-03-17 @ 07:33:55
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: ronja

snygg blogg! :)

2009-03-17 @ 15:43:25
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0