Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Hemma

Nu är jag hemkommen :)
Orkar inte packa upp men får väl göra det snart antar jag ^^.

Hur har er helg varit? Min har varit toppen :P För en gång skull köpte jag ingenting vilket är väldigt ovanligt. Fick en klocka av mamma, det är det ända nya som jag har med mig hem. Sen visserligen fick jag en bok oxå, men den var från en bokklubb som jag är med i som kommer till mamma.. så det räknas inte ^^

//Kramar :)

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: BRA :D



Haha ja det är väldigt ovanligt :)

2009-03-08 @ 19:22:34
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0