Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Jag har aldrig vart med om nått

0-59233b427eec0bc7f3a36a21754273bb.png

Jag har aldrig vart med om nått annat. Jag står bakom seketariatet med Alicia, Mubina och Fatima. Natsa och Nadja är domare då de riktiga inte kom. Från att vara en riktig match till att bli en tränarmatch. Rätt kul och slappt är det:p killarna som spelar mot adrian ligger just nu, i tredje perioden, under med 26-33. Men de är duktiga ändå:) lägg märke till att jag skrev slappt och tredje perioden, jag skriver alltså live, direkt från matchen;) nu står det 30-37. Nu ska jag sluta skriva de sista fem minuter som är kvar på tredje period. Hoppas ni har det bra:) kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0