Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Kort inlägg

Jag mår faktiskt lite bättre idag. Är bara trött just nu. Så ska nog ta och vila lite senare :) Tjejerna spelar idag, borta mot Ale BK - Lycka till tjejer :D
Imorgon blir det till att vakna tidigt och ringa Nissan som jag lovat.. Annars vaknar inte hon och kommer inte till kyrkan när det är dags att sjunga - urs, om jag bara kunde slippa vara hes :/
Nä, ska ta och gå .. se och kolla om det finns te kvar hemma (som jag ska sitta och "droga ner" mig med idag) och sedan sova och kanske läsa lite.. så att Mubina kan få låna boken som jag råkade börja läsa innan det var meningen att jag skulle göra det.. Hehe, lovat henne boken till på Måndag.. och om jag inte får något annat som hindrar mig så tror jag att jag hinner läsa ut boken innan dess :) Lite mer än 150 sidor kvar så det är nog inte några problem.
Nä skulle ju inte tråka ut er mer utan gå ^^
//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor.

SV: Ingen orsak :)

2009-03-21 @ 11:12:01
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0